en hoeveel keer hebben we dat al gehoord,een betere inning van belastingen,en bij wie: van de arbeiders en gepensioneerden kent de belastingdienst hun inkomen tot op de laatste eurocent,bij de zelfstandigen dan of de vrije beroepen, allee komaan zeg,dat zijn de kiezers voor de liberalen,die willen zeker geen betere inning.nee het zullen wel belastingverhogingen worden,of zoals de gucht zei,geen belastingen maar inspanningen( weet ge er zijn geen ministriele kabinetten meer,maar wel...... u moogt het zelf invullen.een bende leugenaars zit nu aan het roer en goede verzorgers voor hun eigen vriendjes zie luc coene,ik dacht altijd dat om minister van staat te worden,men minstens 3 maand minister moest geweest zijn.ik zou willen dat men voor mij ook zoiets in petto zou kunnen hebben.

NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949