Los bericht bekijken
Oud 25 mei 2006, 20:29   #223
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Blijkbaar leest u dan zaken die er niet staan. Waar heb ik immers geschreven dat het een groot probleem is? Als u goed zou hebben gelezen, had u gezien dat ik eerder al heb gezegd...

Uw stelling: "Dus hier in België is vrouwenbesnijdenis alvast geen grote issue, alleen wil het VB dat ons wel doen geloven."

Waarop ik reageerde: "Waar haalt u dat vandaan? In Nederland is vrouwenbesnijdenis ook heel indringend in het nieuws gekomen. Nochtans is er daar geen Vlaams Belang dat volgens u aan de oorzaak zou liggen van alle commotie."

Er is commotie geweest. Het is indringend besproken, maar dat is niet door het Vlaams Belang. Hiermee wordt niet gezeg dat het plotseling een "groot probleem" is; wel dat het in de actualiteit kwam en dermate in de kijker kwam dat een actualiteitenmagazine als Nova het bracht.
OK, blij dat jij inziet dat dat hier geen groot probleem is. Maar het VB misbruikt vrouwenbesnijdenis voortdurend om aan te tonen hoe erg vrouwen wel worden onderdrukt bij de moslims. Daardoor denken veel mensen dat vrouwenbesnijdenis beperkt is tot moslims en dat alle moslims dat doen, ook hier in België. Het bewijs hiervoor wordt geleverd op dit forum.
Edina is offline   Met citaat antwoorden