Los bericht bekijken
Oud 27 mei 2006, 12:36   #66
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bill Bekijk bericht
Neen, wel tegen opdringing (voorbeelden legio) van een middeleeuwse samenlevingsvorm (voorbeelden legio) die niet compatibel is met onze Westerse Cultuur.(voorbeelden legio)
Vi eraras. Punt is dat op meetings in café's in folders en op forums als deze voortdurend gekreet wordt dat wij door een "middeleeuwse" religie overspoeld worden. dit is geheel naast de waarheid. Na de "stille verdriet mars" wandelden we voor bij het prestigieuze VB hoofdkwartier op de Amerikalei, dat verdedigd werd door een indrukwekkende politiemacht :
ik maakte de opmerking "Wat hebben die schrik van ons" wat tot gelacht leidde van enkele ( zoals bleek belgen van noordafrikaanse afkomst) - die wonen, werken en studeren hier -
hun grootouders kwamen hier jaren geleden op onze uitnodiging -

Wie zorgt ervoor dat deze mensen nog steeds slachtoffer zijn van discriminatie ? Wie geeft jullie eigenlijk het recht om hier
nog altijd over achterlijke mensen te praten ? Ze zijn g.. waarschijnlijk beter geschoold dan de meerderheid op dit forum !

Ik spreek dus niet over een minderheid binnen een minderheid -
ik spreek over mijn landgenoten.. Belgen, vlamingen, Antwerpenaars..

In een modale klas in een zgn "concentratieschool" in Anterpen zitten er soms zoveel diverse kinderen als er kinderen zijn, dus niet enkel waarvan de ouders islamiet zijn, maar evangelische, orthodokse, assyrische, koptische enz. christenen..

Dat dit problemen kan geven tot daar toe, maar is er iemand die zo onnozel is dat systematische stigmatizering van één bepaalde groep in die veelheid een manier is om die problemen op te lossen ? Daarom stel ik voor als stigmatizering dan toch een effectief propagandamiddel is diegenen te stigmatizeren die een vreedzame samenleving willen laten afglijden naar gewelddaden... te beginnen met ze van het forum te smijten.
[/indent]