Los bericht bekijken
Oud 28 mei 2006, 13:00   #84
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard Inwijkingsland

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nussbaum Bekijk bericht
Ik ben het tot op zekere hoogte eens met Carlgustaaf maar ik snap de afkeer tegen zwarte mensen niet. Uiteindelijk is de cultuur van belang en als de mensen fatsoenlijk gedragen en zich aanpassen. Ook begrijp ik immigranten deels wel die niet willen integreren, als ik van buiten europa zou komen zou ik me ook niet willen aanpassen aan een kortzichtig dom volkje wat zo prat gaat op haar eigen zogenaamde nuchterheid(of vul maar in in het geval van belgie.) Ik denk dus dat een afrikaan uiteindelijk liever een europeaan word dan een nederlander of belg en misschien moet men zich daar meer op gaan richten.

Wat Vlaanderen en de EU betreft, het vrije verkeer van personen in Europa dat de EU bied gaat twee kanten op, dus wanneer het slecht gaat met Vlaanderen dan heeft men de vrijheid om zonder al te veel gezeur naar bijvoorbeeld Polen te verhuizen dus ook al verlies je er misschien een zekere mate van flexibiliteit mee, je krijgt ook meer vrijheid
Vlaanderen is geen inwijkingsland.Werk in eigen streek.Gekleurd of niet gekleurd,iedereen blijft in zijn eigen kot.Alleen tijdelijke aanwezigheid is toegelaten.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden