Ik begrijp in feite dat het weigeren verhuren en toelating weigeren aan discotheken niet meer voor de Strafrechter komt, maar wèl voor de burgerlijke rechtbank, die dan onmiddellijke boetes of schadevergoedingen uitschrijft, maar geen gevangenisstraf van 4 maanden vb.
De van die drie maanden loon voor de niet-capabele sollicitant lijkt me dus nogmaals duidelijk op het lijf van Ferryn-toestanden te zijn geschreven. Hoe de mensen het moeten gaan oplossen als ze met bosjes ongekwalificeerd komen solliciteren weet ik niet hoor!
Ik veronderstel dat we snel een aanklacht kunnen verwachten tegen het koninklijke geboorterecht? Me dunkt mag GEEN ENKELE BELG hier in dit land toch discrimineren op basis van afkomst?
Ook leuk te vernemen is dat ik nu hopen leningen kan krijgen, vermits de bank me niet mag discrimineren op basis van mijn niet-bestaand fortuin.
Zouden de belastingen me nu nog wel mogen discrimineren omdat mijn fortuin dan toch nog groter is dan dat van mijn buurman zodat ik meer percentage belastingen moet betalen op basis van mijn fortuin?
iemand enige oplossingen?
Laatst gewijzigd door circe : 30 mei 2006 om 14:18.
|