Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Eh, ge weet toch dat radicale moslims tégen het humanisme en atheïsme zijn? Daarbij staat de Islam het gebruik van geweld in bepaalde gevallen toe. Het kan misschien zijn dat Christenen het oneens zijn met humanisten en atheïsten, maar de moslims lijken mij een stuk feller. Dat hebben we in Londen en in Madrid kunnen zien. Lach maar verder en de moslims zullen de meerderheid zijn. Dan hebben de Vlamingen bijna niets meer te zeggen in eigen land.
|
Christenen zijn het inderdaad grondig oneens met humanisten en atheïsten, mijn directeur was bij 't Opus Dei: ik kan erover meespreken: moslims een stuk feller? Sommigen, in sommige landen, in andere dan weer niet... Londen en Madrid? 200 of 300 doden, met de Twintowers erbij, geen 5000
Irak:
+500.000 kinderen onder de 5 jaar gestorven tgv het door "superchristene" Bush onder valse voorwendsels bekomen UNO-embargo (Unescocijfers, bevestigd door Albright, US-ambassadeur bij de UNO)
méér dan 100.000 burgers gestorven tgv de door "superchristene" Bush onder valse voorwendsels uitgevoerde invasie (zonder UNO-toestemming, cijfer volgens Amerikaanse statistische studie, gepubliceerd in
The Lancet)
Samen dus méér dan 600.000 burgerdoden minimum: het dubbele van Hiroshima en Nagasaki samen. En dan spreek ik niet over Lybië, Afghanistan en andere:
gruwzame "boekhouding"...
Diezelfde Bush verklaarde voor het Parlement dat atheïsten geen "goede US-burgers" kunnen zijn....
Ik moet het nog ergens op mijn HD hebben, als je wil...