Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2006, 08:59   #478
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Als ik je posting herlees, wordt er IMO enkel het verwijderen van de voorhuid van de clitoris beschreven, en wordt er duidelijk bij gezegd vooral niet meer te snijden (dan die voorhuid), in het belang van de vrouw en van de man. Dus niet de clitoris of schaamlippen, geen excisie.

Ik suggereer je, eens een spiegeltje te nemen en jezelf daar ook eens te bekijken, dan begrijp je die tekst misschien beter. Doet dat idee je nog blozen, zoek het dan eens op...
vermits ik de betreffende hadith zowat van buiten ken sinds een jaar of vijf, heb ik nergens de behoefte gehad om te beweren dat volgens islam de faraonische besnijdenis wordt aangeraden.

Mohamed zei: snij niet te diep!
(dat is voor interpretatie vatbaar, de imams die ik aanhaalde hebben daar hun eigen interpretatie aan gegeven, ik zie dat U ook grandioos aan het interpreteren bent, ikzelf hou me liever aan het duidelijk doorgeven van de betreffende tekst).

En danku, ik weet hoe mijn eigen lichaam eruitziet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 31 mei 2006 om 09:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden