Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2006, 09:27   #216
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

het vws wil dat de rva en de vdab gewoon afgeschaft wordt. deze werkingskosten kan men dat in een fonds doen. Het geld dat in dit fonds komt zal al een heel aardig basisinkomen opleveren.

het bedrag van het basisinkomen kan men vervolgens bij alle uitkeringen in mindering brengen. Wat men dan op de uitkeringen in mindering brengt daarmee kan men al direct een loonlastenverlaging doorvoeren.

maak het rekensommetje maar eens - je zal versteld staan.

door de loonlasten verlaging die voortvloeit uit een besparing op het dwingen van werklozen om werk te gaan zoeken dat er niet is zal er meteen meer werk ontstaan.

vervolgens moet men geleidelijk aan dat basisinkomen opvoeren ( gefinancierd uit alles behalve belasting op arbeid )en tegelijkertijd daarmee de andere voorwaardelijke uitkeringen afbouwen ( en dus ook de belasting op arbeid afbouwen ).

het basisinkomen voor een 65 plusser moet wat meer zijn dan dat van de anderen en ziekteverzorging moet gratis zijn.

hoe dan ook door de afbouw van de belasting op arbeid zal er gigantisch meer werk ontstaan en zwartwerk zal niet meer bestaan en de werkende kan dan niet meer zeggen tegen de niet werkende ( die dikwijls niet mag werken ) " bijt niet in de hand die u voedt " ten eerste betaald hij het dan helemaal niet meer ten tweede krijgt hij zelf ook een basisinkomen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 09:33.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden