Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2006, 13:10   #84
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
@Sfax: noem jij in je grote wijsheid maar eens een ander opslagmedium voor tritium dan wat ik kan vinden op Internet.
Typische reactie voor iemand die eigenlijk geen been heeft om op te staan. "Ik zeg dat het zo is en bewijs jij maar eens dat het niet zo is"...
Maddox heeft hier al mooi een ander opslagmedium vermeld; 'k hoef dus zelfs niet eens verder te zoeken.

Citaat:
Voorlopig wordt Tritium ALLEEN MAAR geloosd en wij drinken daar dus steeds meer van.
Dat heb je nog steeds niet aangetoond of bewezen en geen één van de links die je tot hiertoe gepost hebt tonen die bewering aan. Ik denk trouwens dat het ook maddox was die ook al gepost heeft wat er met voorraden zwaar water uit kerncentrales gebeurt. Lozen was daar niet bij.

Citaat:
"Googelen" (persoonlijk gebruik ik liever zoekmachine Metaseek) kan iedereen en zelfs internet-oudjes als ik weten dat je een pdf-document alleen maar (automatisch) openkrijgt als je de gratis acrobat/adobe-reader downloadt en installeert.
Als iedereen kan googelen, dan mag het toch niet zo moeilijk zijn objectieve bronnen te vinden die zwart op wit bevestigen wat jij hier komt te vertellen?
En veel dank voor het internetlesje, maar daar kom je jaren te laat mee. Uw file is gewoonweg niet beschikbaar op de site die je aangeeft.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden