allemaal mentaal minderwaardige werkezeltjes
allee waar heb ik nu weer gezegd dat door de rva en de vdab af te schaffen alle doppers onderhouden zouden kunnen worden ?
ik heb gezegd dat dat u als belastingbetaler geld kost en dat als ze dat afschaffen dat ge dan dus minder zult moeten betalen.
en wat ik ook nog zeg dat is dat door jullie mentaal minderwaardige strontmentaliteit sociale vooruitgang onmogelijk gemaakt wordt.
en hoe zit het nu betaald ge nu graag nog meer belastingen voor controles op werklozen en om nepjobs te creeren, gesubsidieerde jobs dus die ook uit uw belastingen moeten betaakd worden ?
nu als jullie zo graag belastingen betalen waar zagen jullie dan over ?
en als jullie geen belasting willen betalen voor mij doe dan jullie kakbroek uit he
en ga ook doppen
maar de mietjes kunnen niet zonder geld he
nog eerder zouden ze hun bazen pijpen dan dat ze ook maar één dag zonder hun slijk der aarde zouden moeten leven.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 15:27.
|