Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2006, 16:40   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakke racing Bekijk bericht
22-8 ; ik ben voor, tot er iemand afkomt met een beter idee. Het is trouwens goed dat zo'n centrum bestaat, als de parketten alle klachten dat daar binnenkomen zouden moeten behandelen, lopen ze nog eens 10 jaar achter.
en ... zou het kunnen dat vooral de racisten hier het vooral graag zien verdwijnen.
Dan heb ik er ook nog een paar , dan pleit ik voor de afschaffing van : Het Belang (vanzelfsprekend) , hun VZW's (te beginnen met hier in Antwerpen), het nsv, vlaamse jongeren groeperingen, de belang middenstandsorganisatie , ...
Begin met de parketten te veranderen, inquistiecentra inrichten is dweilen met de kraan open.

Met het geld dat ze daar al aan verpest hebben, hadden ze het gerechtelijk apparaat al voor een deel kunnen veranderen, en dat had misschien al voor een deel uw zogenaamd racisme kunnen oplossen ook...

Het is trouwens wel treffend dat nu ineens zo out of the blue, er onderhandelingen lopen met Marroko om onze gevangissen leeg te gieten in de hunne, (daar is toch plaats genoeg... )

Ineens geen racistische C-130 deportatietoestanden uit een 70 punten plan meer Guy ? of moeten we dat anders zien, hé is de perceptie misschien anders...

Ik zie dat alleen als het feit dat mijn stem wel degelijk effect heeft, namelijk de guy die zijne electorale pamper aan het volkakken is en schrik heeft voor wat komen gaat.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden