Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
Straf dat een bericht over de VSdreiging in 1 antwoord wordt omgeturnd naar een post over de islamdreiging.
Ik ben geen fan van de Islam (of welke godsdienst ook) maar mij lijkt de attitude van de heersers van de VS een veel grotere bedreiging voor de wereldvrede (en dus mijn welzijn) dan al de zever die Ahmedinejhad uit zijn nek kletst.
Wie trapt nu nog in de leugen dat Iran massavernietigingswapens heeft (of wil ontwikkelen) en dat een oorlog daartegen gerechtvaardigd is, terwijl we net ontdekt hebben dat heel de oorlog tegen Irak op die leugen gebaseerd is?
Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen maar op dit forum zijn er toch nogal wat mensen die zich na de oorlog tegen Iran waarschijnlijk enthousiaste voorstanders zullen tonen voor nog zo'n fiasco. En steeds onder het voorwendsel van massavernietigingswapens terwijl we maar één land kennen dat ooit atoombommen op weerloze burgers heeft gedropt.
'fin, ik ken zo toch maar één land. En voor zover mijn kennis rijkt waren dat communisten noch islamieten.
Ik kan me vergissen natuurlijk...
|
China en Rusland zijn er nu schijnbaar ook in getrapt (tenminste toch over de bedoeling)...
En als die twee grootverdedigers van de mensenrechten zich zorgen maken...