Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2006, 18:37   #8
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Wel, ik heb een link gegeven en gewoon even een heel klein voorbeeld gegeven van wat de informatie in de link toont.

Ik wijs er nadrukkelijk op dat de server van politics.be zou crashen mochten alle namen van alle vermoorde Iraki's hier geplaatst worden.

De loser die met de lijstjes begonnen is heeft zijn kruit echter allemaal verschoten. Voor mij hoeft hij geen link meer te plaatsen.
De link die Smiley plaatst houdt helemaal geen rekening met soldaten die gesneuveld zijn.
Dat zijn enkel burgerslachtoffers.

Ik vermoed dat Uw burgerslachtoffers niet echt gechecked zijn, want terroristen zijn als cameleons natuurlijk. Net zoals die zwangere vrouw die zich "onschuldig" gedroeg maar zich wel opblies.

Me dunkt dat de Amerikaanse soldaten nog steeds herkenbaar zijn als soldaat, de terroristen kunnen overal zitten en misbruiken (net zoals in Palestina) algemeen erkende hulpdiensten zoals ziekenwagens.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden