Los bericht bekijken
Oud 5 juni 2006, 13:18   #73
kingtiger
Banneling

kingtiger's schermafbeelding

Standaard centrumrechts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
U komt steeds af met Oostenrijk, en daar is het idd slecht afgelopen. Maar volgens mij is men daar niet afgestraft obv het gevoerde beleid, maar had het eerder te maken met interne ruzies en een teveel aan ego.

Ik kan u trouwens ook voorbeelden geven waar het wel goed loopt:
- In Frankrijk zijn er op gemeentelijk niveau een aantal rechtse gemeentebesturen opnieuw verkozen.
-In Denemarken heeft rechts momenteel een minderheidsregering(zelfs vlaamse politici gaan kijken hoe het komt dat het daar zo goed loopt )
-In Italië was rechts bijna opnieuw verkozen ONDANKS een figuur zoals Berlusconi.
-In Rotterdam was LR bijna herverkozen(Links heeft daar gewonnen, maar er was sprake van een soort fraude van PVDA.....dmv 'actieve begeleiders' van allochtone kiezers)
-En er zullen nog wel voorbeelden zijn.

Dat de PC partijen met het VB enkel slechte bedoelingen wil ik gerust geloven. Maar als blijkt dat VB een goede beleidspartij is zal dit snel bijdraaien(en mensen hebben de taktieken van PC partijen al lang door hoor). Iig krijgen de mensen dan wel het centrum-rechtse beleid dat de meerderheid van de vlamingen wil(dat moet het doel zijn, niet de overlevingsdrang van 1partij)
De partij is niet opgericht om een centrumrechts beleid te voeren.Het gaat over de vlaamse onafhankelijkheid en een fundamenteel ander vreemdelingen en veiligheidsbeleid.Alleen machtsdeelname met een kleinere partner vanuit een zeer sterke positie is aanvaardbaar.Als zweeppartij heeft de partij al veel bereikt en dat moet zo doorgaan.
kingtiger is offline   Met citaat antwoorden