Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Waarom dan zo tekeergaan tegen iemand die man én paard noemt?
Hoe ziet de wiskundige relatie er dan volgens u uit?
Ik wil geen vriendjes blijven met om het even welke religie die dergelijke barbaarsheden verplicht, goedkeurt of zelfs maar oogluikend toestaat.
Allemaal even erg en even onzinnig als reden.
Bemerk tevens dat er in bijna elk van de door jou opgegeven 'andere redenen' een héél religieus kantje zit........ 
|
Ik denk dat het ondertussen ook voor u al duidelijk is, en dat je net als Circe tegen beter weten in probeert de essentie te ontlopen, en zo na je onstuimige opening, je gezicht alsnog probeert te redden. Als je de essentie gesnapt heb, en ook de titel van deze draad; dan weet je wel waar het over ging.
De replys beginnen wel wat niveau te verliezen.
Wie noemt man en paard ? Jij ? Circe ? Of is het verboden om rond te kijken, en mannen en paarden te zien en te noemen. Heb jij liever de simplismen.
Wat doet een wiskundige relatie ertoe, je hebt de essentie wel degelijk gesnapt, één op één is alle islamieten besnijden, en alle besnedenen zijn islamieten. Dat is het dus in praktijk niet.
Met wie jij vriendjes wil blijven, is al even irelevant.
Een religieus kantje ? hoe plezant als ontwijking. Het ging in de discussie wel over verplichting tot besnijdenis door de Islam, door sommigen gebaseerd op teksten, die door andere moslims dan weer niet als echt en bindend aanzien worden (cfr Iran en Saoudi-arabie).
Als 't niveau zo laag moet zakken, dan mag je van mij winnen hoor.
Wel zou ik willen aandringen om nog iets te horen over de scheldpartijen die je mij toegeschreven hebt. Voor een correcte debater kan dit toch geen probleem zijn.