Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wardje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ben jij blind of dom, of allebei? Integratie betekend dat een moslim zijn geloof moet afzweren, zo simpel is dat! 
|
Blind, dom, tja... onder linkiewinkies heet dat tolerant. Anderen spreken over een grondwettelijk gewaarborgd recht op vrije godsdienstbeleving... vree mannen he  !
|
Dus ga je akkoord met ere-moorden, vrouwenbesnijding, geen scheiding tussen kerk en staat, rituele slachtingen,homofobie,... als het maar in naam van de vrije godsdienstbeleving gebeurt? En dan maar kakken op de paus zijn kritiek op het homohuwelijk! 
|
Euh, ik zou nie weten waarom een Moslim zijn geloof hier niet mag belijden in België, en die dingen die jij daar opnoemt, daar zijn wel dingen bij die alleen fundamentalisten doen zenne. Omdat ge eens iets hebt gehoord hier over ere-moorden haalt ge dat constant aan om weer alle moslims zwart te maken. Hier iets verder woont een Marrokaans gezin, kinderen allemaal gestudeerd, tweetalig, dragen geen hoofddoeken, zijn vlgs mij zeker niet besneden. En er zijn geen Belgen die niks van een homohuwlijk moeten weten ofwa? Ik dacht dat gij daar pertang ook nie achter stond.
En een schaap slachten bij de ramadan, heb ik eerlijk gezegd weinig last mee, als die mensen daar gelukkig mee zijn. Wij mogen vrijzinnig, katholiek, protestants, of wat ook zijn, dan mogen ander mensen ook moslim zijn.
Pakt de fundamentalisten aan, maar een gewone, niet radicale moslim is geen probleem ze.