Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble
Duiveltje 382
De weg van wonderboy Janssens, mislukkeling en burgemeester, aan het opgaan?
Je eigen gelijk maar blijven herhalen, na duizend maal is er zeker één gek die je geloofd indien ze dom zijn zelfs meer,self-fulfilling prophesies.
Duiveltje de mensen zijn niet allemaal dom en steeds minder en minder, de tijd van amada en Lsp zijn veranderd in de minimale groepjes met maximal lawaai.
Op welke wetenschappelijke manier heb je die voorkeur verkregen, afdreiging, foltering, sociale druk, of simpele angst?
Wat was de vraag?
Ik ken het dokske zeer goed, overigens ben je duidelijk onduidelijk genoeg over het “ dokske “ om alles en niets te zeggen.
Het zou me dan ook zeer sterk verwonderen als jou uitspraak meer zou zijn dan de wens van een enkeling.
En indachtig de mensen daar kan ik me goed inbeelden dat ze zelfs gaan beamen dat de aarde vierkant is als een zonderling erom vraagt, ze zijn namelijk zeer praktisch ingesteld ze hebben zo door of het ja dan nee de moeite is om aan iemand tijd te spenderen of niet.
Gezien de ijver en het fanatisme waarmee u , eenzame roeper van het dokske, uw waarheid wil opdringen is het duidelijk dat dit eerder een kruistocht is tegen de zekerheid dat het Vlaams belang gaat winnen dan dat het om een vaststelling gaat.
Ik denk dat u van de eerste leugen niet gebarsten bent en dat uw ziel zo zwart is als uw avatar.
De methode die u gebruikt zou wel eens zo ondoordacht kunnen zijn dat ze contraproductief gaan werken op uw stelling, of hoe men het bedje spreid voor een ander/wie een put graaft voor een ander valt er dikwijls zelf in.
|
In oktober zal jij wel anders piepen,en vooral blijven dromen hé.
Woon jij ook 47 jaar in de buurt waar ik woon?
Ik zeg U in alle ernst dat er veel mensen zijn die al die onzin van het VB beu zijn.
De klok van de multiculturele samenleving kan jij niet terug draaien(niemand trouwens)