Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2006, 14:46   #35
xylitar
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Zeur...zeur...zeur.... omdat ze eens een half uurtje op een zondagmorgend moeten vrijmaken om een verworven recht te gaan doen... 'Meester, meester, ik wil niet gaan stemmen want ik geloof niet in politiek...maar het liefste wat ik doe is een politiek forum vol zeiken'... Zie je de contradictie niet tussen alles beter kunnen en alles beter doen. Neem toch eens wat initiatief en kom van je luie reet en maak de wereld dan ook beter.

Ik als janet mag in elk geval één ding stellen hier... de threadstarter is een mietje...
Moet ik nu onder de indruk zijn?
Je hebt jezelf toch wel een schouderklopje gegeven nadat je deze belachelijk bericht hebt gepost... Dat u graag luidop overal wil verkondigen dat u een janet bent, mij niet gelaten. Maar uw moet uw naam niet uitdelen aan iedereen die u op een of andere manier niet aanstaat.

Als u graag wil gaan stemmen, wat zit u te zeiken... binnenkort mag je weer... Maar als er mensen zijn die daar vragen rond hebben die u TOTAAL niet interesseren, wat doet u hier dan... bol het dan toch af jongen, en hou uw naampjes maar wijselijk voor uzelf...
xylitar is offline   Met citaat antwoorden