Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2006, 17:52   #4
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ik heb wel een klacht over Electrabel.

bij nazicht van mijn afrekening bleek namelijk dat men de 100 kwh gratis electriciteit per adres en per ingeschreven inwoner op dat adres niet in mindering had gebracht.

Toen ik de facturen van de vorige jaren nakeek bleek dat het toen ook niet gebeurd was.

Ik liet dit weten in februari telefonisch. Geen reactie. Ik liet het schriftelijk weten half maart en als reactie kreeg ik een aanmaning omdat ik mijn afrekening slechts gedeeltelijk had betaald.

Ondertussen heeft men mij door het mes op de keel te zetten er toe gedwongen om de rest te betalen.

Ondertussen zijn we half juni bijna en heb ik nog altijd geen rechtzetting of creditnota gekregen voor het geld dat ze mij ten onrechte aangerekend hebben.

Oja ze hebben wel op hun volgende maandafrekening kosten aangerekend voor rappels te sturen.

Ik heb nu vorige week een aangetekend schrijven gestuurd waarin ik ze 1 maand de tijd heb gegeven om het geld dat ze teveel hebben in hunne zak gestoken op mijn rekening terug te storten.

Het gaat over drie jaar en wij wonen met 6 personen op dat adres dus het gaat om 700 kwh per jaar die zij in hun zak gestoken hebben.

Ben benieuwd of ik reactie ga krijgen....

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 8 juni 2006 om 17:53.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden