Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2006, 19:27   #106
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Daar gaan we weer hoor met iemand die eens kritiek heeft in het VB hoekje te duwen.

Die site van het VB zal inderdaad een pak geld gekost hebben. Maar ja, ze zijn dan ook in het zak gezet door een onnozel webdesignertje die zich tracht te profileren als DE webdesigner in Vlaanderen maar er dus de ballen van kent.

Ik wil niet arrogant overkomen, ik heb zelden negatieve kritiek op sites gemaakt door amateurs omdat ik graag mensen aanmoedig zich te verdiepen in ons vak, maar als je zelf met modder begint te gooien zonder enige kennis ter zake ...
De website van de BUB is inderdaad redelijk proper en overzichtelijk, maar dat maakt het nog geen "professionele" website. De code trekt op niks (een zwaar gefaalde poging om aan de standaarden te voldoen), de site is helemaal niet toegankelijk voor mensen die geen gewone browser gebruiken, qua gebruiksvriendelijkheid is het ook niet vet (contactformulier bv), grafisch gezien geen ademruimte, slecht gebruik van typografie, enz.

Moest ik jullie zijn zou ik eens te rade gaan bij een beginnende webdesigner, die doen vaak wel eens iets gratis om hun portfolio te vullen. Een website straalt immers het imago uit en heeft een niet te miskennen psychologische weerslag, en in jullie geval is dat "kil, ouderwets en streng".
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden