Discussie: Allah vs Darwin
Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2006, 02:17   #256
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twanne Bekijk bericht
Uw praatje hier staat zo vol van de assumpiets, subjectieve meningen en alles behalve wetenschappelijke onderbouwde stellingen, laat staan dat ze bewezen kunnen worden. Maar ik heb geen tijd en zin om dat allemaal aan u te vertellen, want u gaat waarschijnlijk weer met vragen afkomen waar geen zinnig mens u een antwoord op kan geven. En omdat u vergeet dat niet elke vraag een antwoord heeft, gaat u die dan zelf geven...
Onbegrijpelijk dus...jammer.

Citaat:
Ik wil nog een ding zeggen: zo'n mooie praatjes geven de ID-theorie een wetenschappelijke schijn die het allebehalve verdient.
Het ID-concept is waard voor wat het waard is en er hoeft nergens een wetenschapper zich weerhouden te voelen om deze ideeën te toetsen op hun wetenschappelijke werkbaarheid, gesteund door de inbreng van de eigen intuïtie (!) zodat een aangevuld en complementair zelfbeeld kan ontstaan bij de informatieverzameling van feitelijke wetenschap, ipv een orthodoxe en dualistische kijk op de wereld, die eerder uitsluit dan verbind.

Aan u dus om mij met wetenschappelijke argumenten te overtuigen dat bewustzijn een voortbrengsel is van materie en niet omgekeerd, ipv u te verschuilen achter de zogenaamde 'onbeantwoordbaarheid' van mijn posts.

Er eerst eens over nadenken mag ook natuurlijk.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden