Discussie: Ecolo ... rechts?
Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2003, 14:37   #36
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik stond er voor. Ha we hebben elkaar al eens ontmoet. Waar vond die ontlening volgens u dan plaats?
Ontlening! Wacht maar!

Toen we toekwamen en toen we door de poort (waarvan enkel de rechtse deur openstond) wouden gaan maar we enige hinder ondervonden van roepende stoempende rode vuilniszakken. Eeuuuhh LSP'ers ALS'ers en Blokbusters! Ter info de krakers zijn pas toegekomen toen de vergadering reeds bezig was!
Die anarchisten waren er al toen het NSV arriveerde en ik kan het weten want ik stond aan die deur te wachten. De ALS stond daar maar met een paar man te wachten. Daar was er een mannelijke kraker die een klakse afpakte van een NSV waarop er wat getrek en geduw ontstond waarop de ALS'ers en een paar ouder NSV'ers de boel gekalmeerd hebben en naar binnen zijn gegaan.
Toch niet, beste kameraad. Er was trek en duw werk en inderdaad ook ALS'ers hebben samen met NSV'ers alles tot een rust gebracht. Maar dit pas nadat die ene "vrouw", trouwens ze is met de pet naar de WC gelopen nadien, JDG zijn pet had gepikt! Iets wat voor een student heilig is! En eigenlijk of ze nu een kraker was of niet, ze stond tussen jullie!
Klaas is offline   Met citaat antwoorden