Citaat:
Klapstuk van het gala is de special guest: Waals minister-president Elio Di Rupo. Talent Factory 2006 haalt de minister-president naar Vlaanderen onder het motto: ‘Invitation aux Wallons et �* la communauté française’. HOWEST - departement Hiepso wil een brug slaan tussen Wallonië en Vlaanderen en meer Waalse studenten kennis laten maken met de mogelijkheden van de unieke masterclass Communicatiemanagement én Journalistiek die het departement biedt. De studietrajecten zijn toegankelijk voor Waalse studenten die al in het bezit zijn van een universitair diploma of een diploma Communicatiemanagement, Public Relations of Marketing.
Minister-president Elio Di Rupo ontvangt ter die gelegenheid een erebachelor in Communicatie- management voor zijn maatschappelijke verdiensten op het vlak van communicatie en de bijzondere invulling van de relatie met de burger in de politieke praktijk.
|
Ik zou iedereen willen oproepen om op die avond aanwezig te zijn. Voor die Talent Factory (what's in the name...) zal wel vanuit de hogeschool een hapje en drankje voorzien zijn (als kleine extra stimulans)
Maar eigenlijk zou de ware beweegreden moeten zijn, dat den Elio daar niets te zoeken heeft. Zijn communicatie zorgt net voor een verdere verzuring en frustratie bij de Vlaamse bevolking. Zijn halsstarrige houding en zijn ambiguïteit tijdens de laatste PS-crissisen tonen aan dat de man niet van goede wil is én dat zijn communicatie zelfs tekort schiet binnen de eigen rangen.
Daarenboven wil ik, als student aan het hiepso, deze man op geen enkele manier verbonden weten aan de hogeschool waar ik studeer. Maar deze beweegreden is uiteraard volledig persoonlijk...
Concreet:
WANNEER? DONDERDAG 22 JUNI 2006 (vanaf 19.30)
WAAR? R. DE RUDDERLAAN in KORTRIJK (departement HIEPSO)
Gratis bussen vanaf het station van Kortrijk
ACHTERAF: afterparty en een receptie (georganiseerd van de hogeschool en dus niet echt mijn verantwoordelijkheid)