Los bericht bekijken
Oud 8 augustus 2003, 19:37   #91
Twocount
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
Zelfs dat niet... echte helden zijn dun gezaaid. Ik verwijt percloride niet dat hij daar, op dat moment -ik ken de omstandigheden niet- persoonlijk is beginnen vechten (hoewel je natuurlijk ook miss heel anders en veel beter kon hebben ingegrepen), nalaten de politie of andere instanties te verwittigen zou ik wel kwalijk nemen: als je beroepshalve (vaak?) met dergelijke situaties in contact komt, moet je toch in staat zijn om op een of andere manier kordaat op te treden. Maar nogmaals: ik weet niets af van dat specifiek geval, dus ik kan geen volledig oordeel vellen.

Ik merk alleen dat dit geval zeer ingrijpend was voor Percloride, in die mate dat hij er een overtrokken beeld van "de moslimgemeenschap", in al zijn complexiteit en grootte, aan overhield. Een haat cultuveren jegens "de moslim" is zeker fout.
ik vel ook geen oordeel, maar stel evenzeer maar een simpel vraag.
Maarja, dat mag precies niet en als ge zegt dat men dat feit niet moet projecteren op de volledige moslimmaatschappij, dan noemt men u linkse rakker of rond de pot draaier.