Discussie: Oil For Immigration
Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2006, 00:08   #16
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 Bekijk bericht
Ik heb nooit gezegd dat er iets mis mee is.
Dan moet je niet "ja" antwoorden indien ik vraag of er iets mis mee is

Citaat:
Alleen neem ik woorden en teksten uit zijn toetsenbord niet te serieus, omwille van bovenstaande 'reden'.
Ik probeer zo weinig mogelijk serieus te nemen, maar ik acht zijn stem, net als alle andere, indien ik dat wens, het lezen waard - hij kadert in een veel groter spectrum van gedachtegoeden.

Zijn persoonlijke ethische visie is de mijne niet, en zolang hij mijn vrijheid verdedigt daar anders over te denken, zal ik die van hem ook waarborgen. En dan mag hij schrijven wat hij wenst.

Nu zeggen dat hij simpeltjes en/of populistisch schrijft, is uiteraard voor jouw rekening, maar dan denk ik dat je iets te snel door de man de geschriften opzijschuift. Zijn opvattingen komen niet overeen met de jouwe, dat zou een reden kunnen zijn om hem van je af te schuiven. Iedereen stigmatiseren omdat-ie achter Bush staat (wilt nog niet zeggen dat hij vóór Bush is) lijkt me dan weer net iets te simpeltjes en populistisch van jouw kant - doch dat recht heb je.

Ik pas dat ook toe, ik lees bepaalde zaken niet omdat ze de haren op m'n lieftallige en zorgzame armpjes doen rijzen, maar dan zeg ik gewoon dat de auteur me niet interesseert omwille van de opvatting, niet dat zijn of haar schrijven an sich waardeloos is.