Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann
Je zou beter de vraag stellen of het aanvaardbaar is dat een moderator een linkse voorkeur heeft. Ik vind dat de moderators zeer tolerant zijn tegenover de linksen. Het is onverantwoord dat linksen op een door het publiek veel bezocht forum hun pseudo-intellectuele ideeën kunnen verkondigen. Verder heeft iedereen kleine ergernissen. Het forumonderdeel 'links' bijvoorbeeld, of 'het verdiepen van de democratie'. 
|
en ze zijn niet tolerant tov 'de (extreem-)rechtsen'
Hier een klein citaatje, met duidelijk racistische boodschap, en met geen andere functie dan het zaaien van oproer:
Citaat:
In scholen wordt deze pipo voorgesteld als een held voor de Amerikaanse negerkes omdat hij voor "gelijke rechten" streed. Dat zij in feite geen recht hadden op "gelijke rechten" speelt bij linksen uiteraard geen rol, maar dat is een andere discussie.
|
Dit staat er nog steeds. Ik denk toch wel dat de moderatoren zeer tolerant zijn. Iets té tolerant vind ik zelf, maar dat heb ik al aangeduid in de topic "debatclub".
Kijk, als iemand zegt "de multiculturele samenleving is een mislukking en een bedreiging voor onze samenleving", daar heb ik niets op tegen. Het is iemands goed recht dat te zeggen, maar ook tegelijk een plicht pogen goed te argumenteren.