Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
Ik denk dat je dan de n-va niet goed gevolgd heb... ik als oud-lid weet nog dat borugois bij het ontstaan van de n-va beloofde dat men het centrum leman wou OPDOEKEN!!!... dus ook op dat vlak is men nu al afgezwakt.
Bij geen enkele partij is de kloof tussen woord en daad zo groot als de n-va en dit voorstel is dan ook helemaal niet nieuw maar een fagezwakt voorstel van iets wat men bijd e oprichtying als lokkertje verkondigde. net als het doorbreken van het cordon , dat zei men bij de oprichting ook...
|
Goh, de Belangers tonen zich weer van hun scherpzinnigste kant vandaag. De niet-splitsing van BHV door een federale regering waar we niet in zitten was al onze schuld, het niet-afschaffen van een federaal instituut door een regering waar we NOG ALTIJD niet inzitten is nu blijkbaar ook de verantwoordelijkheid van de N-VA?
Voorlopig zijn wij samen met het Belang de enige partij die pleiten voor een afschaffing van het CGKR. Dan heeft het weinig zin te lopen toeteren dat we dat radicaal gaan afschaffen in 2007 me dunkt...