abortus moet absoluut gratis blijven. dit om kansarme zwangere vrouwen de mogelijkheid niet te ontnemen de zwangerschap te beeindigen.
vanaf het moment dat het niet meer gratis is zal het voor kansarme moeders vaak geen optie meer zijn want de kosten van een abortus zijn niet gering.
ook in de strijd tegen de tienerzwangerschappen is het gratisgegeven zeer belangrijk. vele tieners kunnen immers tegen hun ouders niet zeggen dat ze zwanger zijn geraakt en tieners ( zeker van kansarme gezinnen ) hebben dan weer geen geld.
verder vind ik het wel idioot dat abortus gratis is maar anderzijds voorbehoedsmiddelen niet. in de strijd tegen tienerzwangerschappen ( die bijna altijd in armoede resulteren ) is het gratis verstrekken van voorbehoedsmiddelen ook zeer belangrijk.
het vws richt dienaangaande trouwens een dezer dagen een schrijven aan de bevoegde minister.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 13 juni 2006 om 13:37.
|