Los bericht bekijken
Oud 13 juni 2006, 21:40   #162
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Maar er zijn nog redenen hé, wat met een vrouw die het geestelijk of financieel niet aan kan? Wat met een vrouw die al een heel stel kinderen heeft en zwanger werd ondanks voorbehoedsmiddelen, wat met een vrouw die al wat ouder is en er niet opnieuw aan wil beginnen? Wat met een meisje van 17 die er helemaal nog niet klaar voor is?......
Tuurlijk zijn er veel meer redenen die gegrond zijn, ik noemde maar een paar voor de hand liggende op. Er zijn altijd voor iedereen andere situaties die het noodzakelijk maken, ik heb vooral iets tegen mensen die abortus laten doen puur omwille van de luxe en het gemak omdat het nu even niet goed uitkomt, of zij die in een veel later stadium toch nog van gedacht veranderen, dat is in mijn ogen pure moord, echt waar. Abortus in bepaalde gevallen gratis (is het trouwens nu al zo goed als) en toegelaten, maar niet voor alle redenen en dan liefst zo vroeg mogelijk, zoals ik al eerder zei, vanaf 7-8 weken hoor je en zie je dat hartje al...voor mij kan het niet anders dan dat het dan ook voelt.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden