Los bericht bekijken
Oud 9 augustus 2003, 19:40   #12
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Wel, ik lees zowel het pallieterke als de solidair. En ik moet zeggen, het pallieterke lees ik toch liever. Dat is dan wel zo rechts als rechts kan zijn, maar zelfs in een rechts blad komen wel eens zinnige dingen te staan en de solidair is gewoon één grote tirade van prijsgebeden aan bedenkelijke regimes. De commentaren van de politiek correcte klasse hier had ik wel verwacht maar stelt mij teleur.

Afgezien dan van het feit dat Guderian wat mij betreft een zeer gevaarlijk figuur is, vind ik het hier onterecht dat er zo dogmatisch op hem en op het pallieterke wordt geschoten.

Citaat:
Juju spreekt geen woord Nederlands en La Clijsters spreekt alleen maar Engels tegen haare vrijer en de rest van de wereld
dat is mij ook al meermaals opgevallen.

Citaat:
En na het geënsceneerde Belze spektakel op Roland Garros enkele weken geleden, waar geen Vlaamse vlaggen binnenmochten
Hoe tolerant ze toch zijn, die belgië lovers.

Citaat:
Maar als ik als kleine garnaal het regeerakkoord lees, dan kom ik rap te weten dat heel die Belze winkel voor de honderduizendste keer overeind blijft dankzij de lankmoedigheid en de toegeeflijkheid van de Vlamingen
Objectief feit! Ik zou het alleen anders stellen: dankzij de lankmoedigheid van de gewone bevolking in het algemeen.