Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vryko
intruderke, ikzelf ben ook lid van lsp
september dees jaar hebben we hier in mechelen een betoging georganiseerd. er waren naar schatting 150-200 aanwezigen, waren geen rellen of vandalisme, en met de flikken hebben we ook geen problemen gehad.
in brussel daarentegen was ik wel getuige van de rellen op vrijdag. wat ik gezien heb was dat voor een paar herrieschoppers te pakken te krijgen bijna 100 man met temperaturen serieus onder het vriespunt werden nat gespoten en de kans niet kregen om zich ergens te verwarmen of ander kleren aan te trekken. (konden wel naar tent waar het mischien wel 2° warmer was). bovendien hadden de herrieschoppers niets te maken met lsp, dit was zo in brussel, en ook bij alle andere betogingen.
Citaat:
Zie de manier waarop jullie andersdenkende aanpakken, aan de deur gaan staan en ouderen uitschelden. Omdat ze niet denken zoals jullie het willen. Dat is extreem, dat is zelfs ziek.
|
indien er zulke zaken zouden gebeuren (of gebeurd zijn) zijn dit individuele acties die niets met lsp te maken hebben en door lsp dusdanig verworpen worden.
|
Die dingen gebeuren je kan jet na lezen op het PI forum. Je mag gerust zijn ze gebeuren.
Hoe komt het dat jullie aanwezig zijn als er ergens geweld gebruikt word? Je hebt het nooit gedaan maar toch is een groot deel van uw acties met geweld.
Ik zeg niet dat jullie dat zijn, maar je bent er wel telkens aanwezig.
(je = LSP)