Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2006, 10:34   #5
Kaal
Minister-President

Standaard

Maar natuurlijk, de Amerikanen hebben die dingen zelf geschreven. Jullie weten dat omdat .... omdat jullie het gewoon weten. Zo kan ik het ook. Ik vind dat Freya VDB een kip zonder kop is. Ik weet dus gewoon dat zij haar verhandeling niet geschreven heeft.

Die papieren zijn hoogstwaarschijnlik *wel* auhtentiek. Niet omdat de Bush-adminhistratie nooit liegt, maar gewoon omdat zij zich dergelijke vervalsingen niet kunnen permitteren. Want als de pers hier zou achterkomen dan moet Bush ontslag nemen. Kijk maar naar de massavernietigingswapens. Ze hebben er geen gevonden, hoewel ze er heel erg hard wouden vinden. Verschillende mensen zeiden toen : wedden dat ze die wapens als bij wonder zullen "vinden"? Wel, het is niet gebeurd. Ook al is Bush in jullie ogen een leugenaar, dan nog zijn er leugens die een politikus zich niet lan permitteren. Die documenten vervalsen dat zou veel te gevaarlijk zijn. Ze zijn vast authentiel. Het verzet is niet onoverwinkelijk he, en het is best mogelijk dat Al Qaeda in Irak heel zware klappen heeft moeten inkasseren de laatste tijd.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden