Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2006, 22:50   #104
human177
Vreemdeling

human177's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar human177
Standaard

Die functies klinken heel leuk, maar gezien het geringe ledenaantal van deze organisaties ben ik er waarschijnlijk toch wat drukker mee. Maar er zijn reeds genoeg van deze scheldpartijen op politics.be dus laten we nu maar kappen, het is niet meer grappig

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik behandel mensen zoals ze mij behandelen, wanneer u uit de hoogte doet tegen mij, doe ik hetzelfde met u.

Indien u graag spot en weinig tijd steekt in posts met argumentatie, dan verlaag ik me met plezier even tot datzelfde niveau.

Maar wees nu eens eerlijk, is het niet aangenamer om toch op een zeker niveau te discussiëren, mét argumenten? Koetjes en Kalfjes is hier niet voor niks op dit forum.
Inderdaad, maar als ik (naar mijn gevoel) stijlvol een beetje spot drijf nu en dan is dat nog niet om gepikeerd van te raken. Bekijk mijn vorige berichten maar, daar ziet u wel in dat ze lang genoeg kunnen zijn en ik zit ook op andere fora, gesloten internationale, hier kwam ik enkel langs om wat meer achtergrond info betreffende het oorspronkelijk draadonderwerp te geven. Bestaat het begrip 'off-topic' hier eigenlijk niet?