Los bericht bekijken
Oud 11 augustus 2003, 14:45   #56
storm op zee
Schepen

storm op zee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door storm op zee
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door storm op zee
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
Wie gaat bepalen wat kan en wat niet kan ?
De Kerk , een fascistische partij met pedoefielen, , het Vlaamsche supervolk die zich in 1302 wanen, ....
Sommige hetero's steken ergere dingen uit dan wat homo's doen
We zijn aanvaard en de grote meerderheid accepteert ons, dus we moeten geen rekening houden met die extreem rechtse marginalen
U heeft me blijkbaar verkeerd begrepen... Ik wens enkel te fulmineren tegen de huidige 'politieke correctheid' (een paarse ziekte) die homo's overbeschermd. Als de holebi's dan toch aanvaard zijn (waar ik trouwens van overtuigd ben, anders kan een evenement als dit weekend nooit), waarom dan nog 'aparte' fuiven, 'aparte' bars, 'aparte' spelen...
Omdat het een ander doelpubliek is. Is dat nu zo ingewikkeld?
Nee, het toont alleen aan dat het in deze paarse tijden homo's een streepje voor hebben dan hetero's, dat homo's wel discrimerende taal mogen gebruiken en hetero's niet...
Daar is helemaal niets discriminerends aan. Het is toch niet verboden voor hetero's om die holebi-fuiven te bezoeken?
Heb ik ook niet gezegd... Ik blijf er gewoon bij dat het blijkbaar wel kan om een homof-fuif te geven maar niet om een hetero-fuif te geven. Straks maken jullie nog een homo-hater van mij.

Zelfverklaarde onafhankelijkheid? Het kan: http://seborga.net
storm op zee is offline   Met citaat antwoorden