Discussie: Saoedi-Arabië
Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2006, 18:45   #13
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
In Saoedi-Arabië is de islam ontstaan en liggen de twee belangrijkste heilige plaatsen van de islam: Mekka en Medina.

Saudi-Arabië is strikt op traditie en laat geen godsdienstige vrijheid toe en verbiedt alle zichtbare vormen van niet moslimverering. Niet-moslims, evenals Moslims die niet Sunni Islam aanhangen, worden geadviseerd door Mutawwa'in (de godsdienstige politie) voor handelingen beschouwd als aanvallend op de staat ideologie.

Mekka en Medina zijn verboden voor mensen die niet islamitisch zijn.

Als hun dat willen, maar waarom zouden wij dat zelf ook niet mogen? gewoon alles wat niet Nederlands is verbieden, men kan dan wel zeggen dat dat discriminatie is, maar ik hoor iedereen anders wel zeggen dat ik respect moet hebben hoe het er in Saoedi-Arabië aan toe gaat ''omdat het hun land is'' nou dit is Nederland en dus het land van de etnische Nederlanders, en als Saoedi-Arabië zoiets mag bepalen waarom zouden wij niet hetzelfde mogen doen.
dus rechts vindt eigenlijk dat we om onze beschaving te redden even achterlijk moeten worden als een fundamentalistisch islamland.
lijkt mij een beetje een nul-operatie hoor.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden