Los bericht bekijken
Oud 22 juni 2006, 13:46   #576
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether Bekijk bericht
Dus u veronderstelt omdat ik Vlaams-nationalist ben, ik andere talen haat?
Euh, nee, absoluut niet, ik veronderstel dat u vlaams nationalist bent omdat u dat daarstraks zelf beweerde

Mijn vraag was "waarom ben je vlaams nationalist", en die had niets met taal te maken.

Citaat:
Dat is het probleem met iedereen. Het is niet omdat je voor iets bent, dat je onmiddellijk anti moet zijn ook.
Nogmaals, mijn argument was net dat enkel een taal niet voldoende kan zijn om vlaams nationalistisch te zijn, en ik vroeg dus naar meer redenen dan enkel taal.

Citaat:
Dus u veronderstelt omdat ik nationalist ben, ik moet weigeren Frans te kennen, en zeker geen Franstalige radio mag beluisteren? Laat staan de Engelstalige teksten in de muziek die er gedraaid wordt...
U verondersteld verkeerd

Citaat:
Ik hekel het concept België en alles wat het met zich meebrengt. Ik ben voorstander om baas te zijn in eigen huis.
Ok, kan je iets gedetaileerder zijn? Wat is vlaams nationalisme voor u?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden