Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diether
Dus u veronderstelt omdat ik Vlaams-nationalist ben, ik andere talen haat?
|
Euh, nee, absoluut niet, ik veronderstel dat u vlaams nationalist bent omdat u dat daarstraks zelf beweerde
Mijn vraag was "waarom ben je vlaams nationalist", en die had niets met taal te maken.
Citaat:
Dat is het probleem met iedereen. Het is niet omdat je voor iets bent, dat je onmiddellijk anti moet zijn ook.
|
Nogmaals, mijn argument was net dat enkel een taal niet voldoende kan zijn om vlaams nationalistisch te zijn, en ik vroeg dus naar meer redenen dan enkel taal.
Citaat:
Dus u veronderstelt omdat ik nationalist ben, ik moet weigeren Frans te kennen, en zeker geen Franstalige radio mag beluisteren? Laat staan de Engelstalige teksten in de muziek die er gedraaid wordt...
|
U verondersteld verkeerd
Citaat:
Ik hekel het concept België en alles wat het met zich meebrengt. Ik ben voorstander om baas te zijn in eigen huis.
|
Ok, kan je iets gedetaileerder zijn? Wat is vlaams nationalisme voor u?
|
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."