23 juni 2006, 07:17
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
ik kan slechts in naam van mijzelf spreken, maar aub monsieur le juge, ik zou willen opkomen voor het recht van deze heerschappen om mij een aap, een varken of een lafaard te noemen; in ruil noem ik hen crapuleuze terroristische Islamisten. Ik vind dat geen slechte deal.
ik kan mij bovendien ook niet van de indruk ontdoen dat de Belgische Staat (scheiding der machten laat mij niet lachen) hier een 'testcase' voerde : men neme twee heerschappen behorend tot de minst geliefde groep van heel het land en men veroordeelt hen tot opsluiting voor een mening ... met een beetje geluk reageert niemand ter hunner verdediging ... en dan hebben wij een precedent ... vanaf nu kan de Belgische staat dus naar keuze beginnen uitpikken en veroordelen ... de volgende wellicht enige kleine VB garnaaltjes, dan een grote (ik gok op Deman) ... en daarna, waarom niet, enkele donkerblauwe liberales (Beliën?)of misschien wel een tsjeef met een slecht dus rechts karakter ...
ik ben geen geschiedenisfreak, maar ik lees af en toe wel een boekje, en ik weet gewoon dat van het één het ander komt, staten die mensen veroordelen wegens opinies (in dit geval ongetwijfeld, dat is ook mijn mening : een afschuwelijk verwerpelijke opinie) evolueren steeds verder, dat is een eenrichtingsstraatje (Einbahnstrasse voor onze Engelse vrienden) zonder weg terug.
Daarom mijnheer de Juge, laat die mannen toch zeggen, veroordeel ze desnoods, en publiceer (desnoods op hun kosten) uw vonnis in alle media, maar leg die mannen geen straf op, dat is iets voor dictatoriale regimes ! Ge begint mijnheer de Juge immers aan iets dat ge niet af kunt maken 1. het internet is daar te internationaal, te anoniem voor; en 2. t is niet omdat zij het niet meer mogen zeggen dat het niet meer gezegd mag worden : "ik ben een varken, een lafaard, een aap !!!" (en zij zijn verwerpelijke Islamitische Fundamentalisten)
PS die mannen zijn propagandapriesters, die zijn wellicht reuzecontent dat ze nu in de gevangenis bij een gegarandeerd publiek kunnen gaan prediken ... heel efficiënt lijkt mij dat vonnis dus niet ...
|
Voilla , de nagel op de kop...
|
|
|