Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2006, 23:17   #16
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Waarom wordt er NIETS gedaan na de vloed van racistische moorden en agressies?
Trouwens: waarom bent u zo bitsig TEGEN een (nu nog onbestaande) aanpak van het steeds driester wordende racisme in onze samenleving?

(wat de PS enz... met de hele zaak te maken heeft, doet er niet toe - maar irrelevantie is nu eenmaal uw middle name; IK vind het jeugdsanctierecht alvast een goede zaak)
Kom, ik neem u op uw woord. Welke VLOED van racistische moorden en agressies? Moet peanuts zijn om hier even kort het lijstje te reproduceren. Ik zal je een voorsprongetje geven: H. Van Temsche, een geflipte massamoordenaar die idd. wel een racistisch motief had. Vul jij de ellenlange lijst verder aan? (want het is een "vloed", zei je toch he?)

Vervolgens lees ik in dat vodje dat door een aantal zogenaamde "intellectuelen" werd onderschreven niks dan kortzichtige en reeds lang achterhaalde "voorstellen". In feite een oproep voor nog meer repressie, nog meer betutteling en contraproductieve rommel op basis van een volslagen verknipt beeld van de samenleving. (die "vloed", weetjewel? Je bent toch al bezig met het opstellen van die indrukwekkende lijst, hoop ik.)

Laatst gewijzigd door Desiderius : 23 juni 2006 om 23:17.
Desiderius is offline   Met citaat antwoorden