Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2006, 23:31   #223
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xylitar Bekijk bericht
Ik heb al zelfs bij een slachting mogen helpen, toen ik nog jong was en het thuisslachten nog niet echt een probleem was. betreft hier wel geen schaap maar kom. Qua doden zal er niet echt vel verschil zitten tussen een rund of schaap zeker...

Die mens die dat kwam doen, sneed niet de keel over he...
Die had een soort pistool met puntige staaf die los door de hersenen werd geschoten, direct gevolgd door onmiddelijk daarna nog eens met een speciaal mes de zenuwen door te snijden in datzelfde gat...

Dat run lag om en was dood in welgeteld 1,5 - 2 seconden... het heeft geen 2- 3 - 4 minuten moeten liggen bewust bloeden...

Het is dus niet nodig om een dier zolang te laten bloeden, en de enige reden om dat wel te doen is "omdat ik iets geloof". De meest DOMME reden.
ik "geloof" ook iets: dat is dat mensen die beesten bewust doen afzien, als ze dit kunnen vermijden, sadisten zijn.Primaire, bloeddorstige wezens, die beesten kapotmaken als oefening in bloedvergieten, om binnenkort op menselijk wild over te stappen.Hun slachtmessen in "ongelovige honden" halzen te planten.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden