Los bericht bekijken
Oud 24 juni 2006, 16:38   #5
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik weet niet,maar vrees dat in Armenie hetzelfde gebeurd is?

In Jerevan kunnen ze ondertussen alleen maar de kalashnikovs eens vers inolien en de munitie kontroleren,Armeniers hebben de laatste tijd zeer hard mogen vechten om zelfs maar het recht te hebben te mogen bestaan,in een regio waar ze al sinds mensenheugnis leven nochtans....

We moegen onszelf geen zand in de ogen strooien door Armeense militaire successen een 10-tal jaar geleden tegen "de buren",het zijn de Armeniers die de "underdog" zijn!

Ik bedenk me steeds maar,waarom leert men niet van het voorbeeld van Frankrijk en Duitsland.Wat die landen elkaar aangedaan hebben,sinds ongeveer 1600,tart gewoonweg de verbeelding.En toch zijn het tegenwoordig twee handen op 1 buik....
Dat hetzelfde in Armenië gebeurd is, wordt door de Azeris natuurlijk beweerd. Het grote verschil is dat de Azeris nooit proberen om onafhankelijke waarnemers naar Armenië te sturen om hun beweringen te staven. Daarentegen eiste Armenië met klem dat de vernielingen door Azerbeidjan door UNESCO, het Europees Parlement en de Raad van Europa zou worden onderzocht. Wie houdt hier de wereld voor de gek?

En terwijl de Azeris erop los slaan, worden in Armenië moskeeën gerenoveerd, zoals de Blauwe Moskee in Yerevan.

Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Blue_mosque-yerevan-dcp1329.jpg‎
Bekeken: 166
Grootte:  58,4 KB
ID: 9002  

"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."
Joriske is offline   Met citaat antwoorden