12 augustus 2003, 11:11
|
|
Parlementslid
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
DE POST = verdoken werkloosheid !
de tjeeven en de sossen hebben er veertig jaar lang voor gezorgd dat iedereen die te dik, te lui, te moe, te ambetant, te arrogant en te dom was om in de privé te werken een jobke te geven bij de post (al is het niet altijd een vetbetaalde job) en naar de syndicaten hun pijpen te dansen en daarbovenop hun (zogezegde) managers nog eens vette verloningen toe te kennen om nu vast te stellen dat het feodale tijdperk voorbij is en de vetpotten leeg...... 't ja 't moest er ne keer van komen !
ze deden gééne slag en t'werk bleef liggen, so what toch géén concurrentie !
maar nu is't alarm, als ze nog een beetje op dezelfde weg doorgaan zal er niks meer zijn om laten te liggen en gaan ze écht zonder werk (en zonder inkomsten) zitten ! 
|
Daarom dat de kwaliteit van de dienstverlening afneemt naarmate er minder politieke 'inbreng' is en de liberalisering dichter komt. Als je trouwens ziet hoeveel die postmannen betaald worden om door weer en wind die kilo's mee te sleuren dan vraag ik me af of dikke, luie, arrogante mannetjes niet gewoon in hun zetel zouden blijven liggen. Maar respect voor de gewone werkman is niet weggelegd voor onze rechtse vrienden, zeker niet in de openbare diensten want dat zijn allemaal profiteurs.
|
die dikke luie arrogante mannetjes die liggen nu al in hunne zetel op "directie-niveau" 
|