Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2003, 14:18   #18
mustang
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
De schrijver van dat nogal lange artikel heeft 1 belangrijk feit over het hoofd gezien... God is niet mannelijk maar vrouwelijk van aard.

Wie zijn de levenbrengers ? De vrouwelijke schepselen. Wie vergeeft het snelst ? Moeder.

De mensen die denken dat God mannelijk is hebben niet goed opgelet, en de mensen die die heilige boeken hebben geschreven hebben de boodschappen verkeerd geïnterpreteerd. God is wat mensen doorgaans "Moeder Natuur" noemen. Het is een levensbrengend beginsel dat zo liefhebbend is dat Ze voor de voortplanting van Haar schepsels samenwerking vraagt, opdat niemand alleen weze. Overal zijn de duidelijke tekenen van Haar alles omvattende liefde terug te vinden, maar de mannen blijven doof en denken dat zij het centrum van de schepping zijn. Moeder kan ook streng zijn, straffen, ja zelfs pijn doen. Ze doet dat telkens om ons waardevolle lessen te leren. Wie die lessen negeert begaat een zware fout.
Ik zeg hier dus duidelijk dat al die miljoenen mensen die in een mannelijke God geloven dwalen. Ze zouden wat meer hun naasten moeten liefhebben en helpen in plaats van oorlog te voeren, te doden, te verminken. Elke idioot die denkt dat hij voor God sterft door anderen te doden dwaalt gruwelijk. Er wacht geen paradijs voor die "martelaren".

Hey, ik kan zo nog wel enkele duizenden woordjes verder gaan, maar ik denk dat jullie mijn boodschap nu wel snappen hm ? Ik ben een vrouw dus ik geloof in een Godin. Ik heb een vrije geest dus ik geloof niet klakkeloos wat er in die "heilige boeken" staat, de teksten zijn alleen maar richtlijnen, interpretaties, maar geen wet. Moeder heeft onze wereld gemaakt om ons eindeloos te verrukken en te verbazen, om toch wel op te letten en niet te gemakzuchtig te worden, om in te spelen en Haar kinderen te zijn.

Basta. Geen oorlog meer.
En hier is dan het fotografische bewijs dat God bestaat. Ze woont in het beloofde land.
mustang is offline   Met citaat antwoorden