Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2006, 08:28   #565
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Het boeit mij eigenlijk niet wie of hoe of wat u bent. Ieder zijn leven en zijn mening en het nodige respect van anderen daarvoor. Het is enkel een reactie op het feit dat u dan wel oordeelt of ik al dan niet een zielige figuur bent. Terwijl ook u totaal niet weet tegen wie u bezig ben.
djee. ik heb nergens gezegd dat je zielig bent.
als iemand tegen u zegt: 'ge doet dom', denk jij dan meteen dat ze zeggen: 'je bent dom'?

een vrouw zeker?

Citaat:
Benieuwd hoe ze men dit nu gaat uitleggen via verzachtende omstandigheden.
ah. jij weet al dat dat gebeuren blijkbaar?

Citaat:
Ik hoef in deze treurige zaak zelfs geen wetsdokter te horen, om 1 en 1 op te kunnen tellen en op voorhand te weten dat deze man nog had geleefd indien hij zich gedeisd had gehouden.
of als hij de bus niet had genomen.
maar zo gaan we niet beginnen.

Citaat:

(ben dan ook nieuwsgierig of Danneels nu van zich gaat laten horen nu er iemand gevolg gaf aan zijn oproep om tussen beide te komen indien nodig)

tja, als je er alleen voor staat....
Op dit gebied hebben nog iets te leren van marokkanen: die komen tenminste nog voor elkaar op. Probeer eens met zes een marokkaan in te slaan in een bus met andere marokkanen. Veel succes.

Citaat:
Al ben ik er nu al zeker van, dat hierover niet zolang zal nagepraat worden, en niet zo hard over geroepen zal worden. Binnen paar dagen is het allemaal weer de schuld van een VB en kraait er geen haan meer naar. Spijtig genoeg, is het voor de familie/vrienden/collega's van de man in kwestie wel een blijvend verlies en gemis.
Parket, pers, politiek...ene pot nat, zo naief ben ik niet.
En de meeste mensen denken zo. Blijven praten, dus.