Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2006, 10:43   #162
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

ik heb die uitnodiging van je al lang aanvaard paulus - alleen heb je dat blijkbaar niet zo begrepen.

maar geen enkele glimlach van geen enkel kind gaat mij kunnen afbrengen van de overtuiging dat je een vrouw niet kan en mag dwingen om ongewenst zwanger te zijn, de pijn van een bevalling te doorstaan, gedurende negen maanden "een hotel te zijn" van een mens in wording enz enz.

ik wil daar dan ook tegenover stellen dat je met mij meegaat naar een wijk vol van ongewenste kinderen en dat ik je in contact breng met een geboren bevruchtte eicel van meer dan dertig jaar die ongewenst ter wereld is gekomen. wiens moeder hem op veertien de straat op gesmeten heeft, wiens vader hem met een mes gestoken heeft op zijn twaalfde.

ik denk dat de ongelukkig blik in hun ogen voor jouw ook veel overtuigender gaat zijn dan duizend postings van mijnentwege.

dat is iets waar je geen ervaring mee hebt - jij was een gewenst kind - jouw kinderen en pleegkinderen zijn door jouw gewenst

met ongewenst zijn en ongewenste kinderen hebben, heb je geen ervaring
met ongewenst zwanger zijn kunnen we als man allebei geen ervaring hebben.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 juni 2006 om 10:57.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden