Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fisherman
Door dit soort dingen begin ik Vlaanderen echt meer en meer te haten en te verafschuwen. IK spuug op dat zwart kutbeest en iedereen die er zich mee verbindt(ben zelf trouwens autochtoon voor de duidelijkheid)
|
Ik neem aan dat U geen enkel probleem heeft met de TIENTALLEN slachtoffers die gevallen zijn door allochtoon geweld? Of leest U die berichtjes op de achterzijde van de kranten niet? U heeft nog nooit van Glenn Wynants gehoord neem ik aan? Nog nooit van de Brusselse mevrouw die in de kliniek werd doodgestoken door een Marokkaan? Nog nooit van Joe Van Holsbeeck gehoord en zeker en vast niet van de tientallen andere blanke slachtoffers die de kranten niet haalden.
U heeft evenmin problemen met de tientallen meisjes die door allochtonen worden verkracht, alleen of in groep?
Deze dingen zijn voor U waarschijnlijk een verrijking in dit zwarte kutland, want HIER heeft Van Temsche een zwarte mevrouw en een blank kindje doodgeschoten....
Emigreren lijkt me het beste wat je kan doen. Souadi Arabie schijnt heel leuk te zijn, altijd warm.