Los bericht bekijken
Oud 27 juni 2006, 09:47   #71
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GVA Bekijk bericht
Het Vlaams Belang gaat beroep aantekenen tegen de beschikking van de Brusselse kortgedingrechter die de partij verplicht al haar affiches met het Waalse model Vanessa Verbruggen te verwijderen.
Ondertussen bereidt de partij zich ook voor op een tweede kort geding voor de affiches, ditmaal van de fotografen die de bewuste foto maakten.
Kassa, kassa...

Gaan al die mannekes het nu nooit leren?

Kijk, ik bestudeer de Belgische politiek al lang. Ik heb hier de gedragslijn liggen die anti-VB-ers moeten volgen om het Belang niet nog extra te laten groeien (bovenop de tijdsgeestbonus, that is). Dan spreken we nog niet over klein krijgen.

Wie geïntereresseerd is kan ze krijgen, tegen een minieme vergoeding. Als de koper de gedragslijn ook echt toepast en tevreden is over het resultaat, vraag ik een extra bedrag daar bovenop, te betalen op 10 oktober.

Als dat allemaal naar wens van de koper verlopen is, begin ik aan een groter project: hoe je als politicus te gedragen om het Belang terug te duwen? Ik wil wel eerst een contract, en ditmaal niet meer aan vriendenprijzen.