Nou en ... de linkse pamperbrigade heeft 3 dagen de tijd gehad om een verhaaltje te verzinnen, kwestie van hun sprookjes te laten kloppen.
Het is al 5 voor 12 en men wil echt de lont in het kruitvat gooien, geloof ik. (en dan bedoel ik niet dat men brand wil stichten in een winkelketen)
Hou toch op. Is het niet logisch dat de advocaten hun beroep oneer aandoen door al lang een verhaal opgedist te hebben. Ze hebben genoeg multicul vriendjes die ondertussen naar de politie kunnen stappen en zeggen dat ze op die bus zaten en verklaren wat ze willen. Politiek correcte meineed zien ze blijkbaar graag als waarheid.
Nee, die lieve allochtoontjes toch. Ze hebben NOOIT iets misdaan, maar leven hier wel vrijwillig tussen 10 miljoen autochtone racisten die hen naar het leven staan.
Wie zou er trouwens niet terug proberen te slaan, als er plots een horde van zes verwilderde beesten op je begint in te beuken? Een normaal mens heeft een overlevingsdrang. Dat is een doodnormaal oerinstinct, maar we moeten het allemaal negeren en ons laten afmaken door het door pc gesponserd rucht.
Wij zijn voor hen (=regering) white trash en mogen opgeofferd worden voor het hogere doel: de multicriminele puinhoop verder laten woekeren.
Die allochtonen zijn handig voor PC België: vertroetel ze en in ruil ruimen ze politieke tegenstanders op. Maak de domme massa dan duidelijk dat het geen criminelen zijn, maar arme, gediscrimineerde stakkers en dat het altijd de Belgen zijn die alles fout doen.
Ik zeg niet dat alle Belgen doetjes zijn, maar tegenover 1 Hans van Themsche, staan hier 6 laffe doodmeppers, die met PC goedkeuring doodleuk hun verantwoordelijkheid kunnen ontlopen en die binnenkort opnieuw slachtoffers kunnen maken. Vergeet niet dat ze al gekend waren bij het gerecht, voor dit dodelijk incident, terwijl HVT geen strafblad had en zijn dolle schietpartij onverklaarbaar is voor velen uit zijn omgeving.
Wake up! Slik die rommel niet meer als een foie gras gans. Ruk die oogkleppen af en trek die corrupte kar niet langer.