Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga
Het is ongelooflijk hoe eenzijdig dit forum is gevormd. Zonet keek ik even naar de participatie door academici, ideologen en politici...Me dunkt dat de verloedering van dit in beginsel schitterend project volledig is en dat niemand met enige naam en faam - een sterrenwichelaar als Jos Verhulst niet te na gesproken maar zijn credibiliteit is dan ook algemeen aanvaard als dubieus - nog in discussie wil gaan met mensen die uitblinken in blinde vooroordelen en niet openstaan voor enig argument. Enige tegenspraak wordt gegarandeerd beantwoord door een scheldtirade van beperkte woordenschat van een bende hyena's die zich hongerig op een prooi werpen...
Maar ja, wat doe je aan frustratie....bitter weinig...laten afreageren op de meest stompzinnige wijzen en verder...  ...tot wanneer er een uitzondering toch eens in slaagt een ander argument aan te brengen dan...ja, daarvan zijn er genoeg te lezen, me dunkt!

|
De Verlossing is nabij. Praize the Lord La Chunga !
Misschien kan jij oooh Zeer Verlichtte Geest enige commentaar geven op de vragen die sterrenwichelaar Jos Verhulst formuleerde. (Uit simpele naastenliefde bitte om mijn nieuwsgierigheid te blussen).
Misschien kan jij ooh Verheven Al-Wetendheid ook enkele efficiënte oplossingen formuleren voor de samenlevingsproblemen mits het VB geen oplossingen aanreikt en de zelfverklaarde democratische partijen er nog nooit over hebben durven nadenken.
Leid mij evenwel niet in politiek correcte bekoring (daar ben ik immuun voor geworden), maar verlos ons van het allochtone kwade.
Amen.