Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2006, 10:54   #77
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Ik deed ondertussen eventjes navraag in het zwembad zelf. Sinds enige tijd (hoe lang is me niet meegedeeld) werd het zwemmen voor allochtone vrouwen niet meer ingericht op dinsdagavond maar op zondagnamiddag. Toeval wil dat het vorige zondag de laatste keer is geweest dat het daar doorging. Vanaf volgende week zal het waarschijnlijk doorgaan in het zwembad "Rozebroecken" [SIZE=1][SIZE=2](wat ik ook alweer discriminatie vindt want dan is het zwembad gesloten voor het publiek. De zondag is net een dag dat mensen met kinderen wat tijd hebben om eens te ontspannen maar die worden dus uitgesloten in het voordeel van een selecte groep, of het nu allochtone vrouwen zijn of helicopterpiloten ..[/SIZE].).[/SIZE]
Ik weet dat er in mijn naburige gemeente steeds een "vrouwenuurtje" is geweest op donderdagavond. De vrouwen die daar gebruik van maakten waren meestal van middelbare leeftijd en vonden het leuker om "onder mekaar" te zwemmen en te roddelen dan gelijktijdig met de spletterende en springende jeugd een poging te wagen. Niemand die daar ooit een probleem van maakte.
De laatste jaren echter wordt dit vrouwenuurtje volledig in beslag genomen door allochtone vrouwen waar geen praatje mee te slagen valt en die zelfs de nodige zwembadiquette niet bezitten (vb. even opzijgaan als iemand die een baantje heeft getrokken en aan de kant wil hangen, tot zelfs ronduit beledigende reacties). Resultaat is dat de vroegere groep vrouwen hun standaard afspraakje hebben afgeschaft.

Tot daar aan toe.

Maar dat men inderdaad die vrouwenuurtjes nu specifiek op ZONDAGMIDDAG gaat inrichten (is niet het eerste zwembad waar ik hoor dat het specifiek zondag gebeurt) is inderdaad totaal uit den boze, want net dan kunnen gezinnen samen met hun kinderen een leuk namiddagje in het zwembad doorbrengen.
Doe het dan gewoon op een voormiddag of middag tijdens de week: de meeste van deze dames werken toch niet buitenshuis.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2006 om 10:55.
circe is offline   Met citaat antwoorden