Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell
Ik heb mijn mening over zowel links als rechts. Al lijken de meeste topics vrij rechts geïnspireerd waardoor ik mij minder over links kan uitlaten.
|
Over het algemeen zijn er op de meeste politieke fora op het internet procentueel veel "rechtsen" aanwezig, naast ook "extreem-links". Dit komt mijns inziens vooral door de relatieve afwezigheid van beide groepen in de reguliere perskanalen. Anderzijds vormt ook de grotere politieke betrokkenheid van beide groepen een mogelijke verklaring.
Maar eigenlijk kan ik 90% van alle politiek actieve internetters wel samenbrengen onder de noemer: "lak aan de tradtionele politieke cultuur".
Citaat:
|
Uiteraard, maar het waren skins die kwamen uit cafe dat als extreem-rechts werd bestempeld.
|
Citaat:
De Kastelein is een café in Brugge (België)
Een café 100% voor de skinheadscene.
Alle muziekgenres worden gespeeld (Oi!, ska, streetpunk, enz..) worden gespeeld. In het café wordt niet aan politiek gedaan, en wil zo de onafhankelijkheid bewaren.
|
http://www.kastelein.be/index2.htm
Citaat:
|
Inderdaad, maar ik reageerde dan ook op uitspraken waarin mensen leken te uiten alsof ze zeker waren dat het niet zou gebeuren als de man niet blank was geweest.
|
Alhoewel dat inderdaad een louter hypothetisch gebeuren is, ben ik toch van oordeel dat het omgekeerde ("pertinent zeker dat het geen racisme is") misschien verder van de werkelijkheid kan zitten.
Citaat:
Nog nooit gedaan en dat zal ook niet gebeuren. Maar toch bedankt voor de raad
|
No probs.